dilluns, 18 de febrer del 2013

Posant-nos al dia

Aquest cap de setmana he estat força ocupat i no he pogut actualitzar amb la freqüència que hauria volgut. La setmana passada, o l'altra, no ho recordo bé, es va destapar el cas d'espionatge entre membres de partits polítics.

El dissabte de matinada vaig passar pel costat del restaurant "La Camarga", i de fet em vaig sorprendre de trobar-me amb el restaurant, ja que era tard i jo havia de tornar a casa. Òbviament, en passar davant em va venir al cap tot el que s'ha dit tant al TN com a 8 al dia i a les diverses tertúlies d'el Món a RAC1, que per cert, el Basté i el seu equip faran el programa de divendres des d'Andorra, on en Jordi Pujol jr. va anar a portar sacs amb diners.

També el tal Diego Torres, ex-soci d'Iñaki Urdangarín, ha seguit amb el seu filtratge d'e-mails que esquitxen i empaperen a gran part de la família reial.

No tot són embolics i males notícies. He aprofitat que se'm va espatllar un llapis USB per anar a comprar-ne dos un dels quals el faré servir per contenir el sistema operatiu Ubuntu de Linux. Ja l'he provat i estic força content amb el seu funcionament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada