divendres, 16 de novembre del 2012

Potser sóc mal espanyol


Què és ser espanyol? No ho sé...

Ser espanyol és maltractar les minories i imposar criteris propis?
Jo prefereixo aprendre de tothom.

Ser espanyol és dir mentides per decret?
A mi m'agrada més la veritat, la sinceritat i l'honestedat.

Ser espanyol és viure de la picaresca, de l'"enxufisme" i del "cutrisme"?
M'estimo més guanyar les coses per mi mateix.

Ser espanyol és defensar el "café para todos"?
Totes les regions són diferents, amb diferents necessitats entre elles.

Ser espanyol és ser del Real Madrid?
Doncs els seus valors i els que desprenen els seus jugadors no em representen.

Ser espanyol és amenaçar perquè tinc els altaveus més forts?
Això em sembla de "macarra".

Ser espanyol és veure programes com "Sálvame" o "Punto Pelota"?
A mi m'agrada més Polònia o Crackòvia.

Ser espanyol és no escoltar i no respectar aquells que tenen voluntat de diàleg?
Això és inaudit en un estat de dret.

Ser espanyol és tenir per festa nacional el maltractament animal?
M'estimo més celebrar una derrota i fer castells humans.

Ser espanyol és faltar el respecte per sistema?
Això passa quan es deixa de banda l'educació.

Ser espanyol és aplaudir la ignorància?
Doncs sembla que els partits polítics de la meseta vulguin votants sense cap.

Ser espanyol és retallar en recerca i desenvolupament per donar-ho a defensa i l'església?
Em sembla que hi ha qui té les prioritats mal disposades.

Ser espanyol és votar un o l'altre?
Hi ha qui prefereix alternatives.

Ser espanyol és que ni tan sols un país com Uganda, amb tots els respectes, no vulgui ser com tu?

Si ser espanyol implica tot això, ho sento però m'estimo més no ser-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada