dissabte, 7 de setembre del 2013

Madrid és desestimada com a seu olímpica per al 2020

Sembla que va ser ahir que vaig deixar en hiatus el bloc. Hem estat certament ocupats tant jo com l'scaramanga, ja que a més d'aquest bloc tant ell com jo en portem cadascú dos més. Espero poder tornar a publicar entrades amb més freqüència ara que ja se'n va l'estiu i tornem al curs regular.

Senyores i senyors, sembla ser que les aspiracions narcisistes i gairebé lascives de Madrid s'han esfumat quan el senyor Rogge, president del COI, l'ha desestimat en primera volta entre les seves competidores directes, Tòquio i Istanbul. Els representants i altra gent que donaven suport a la candidatura, primer s'han quedat de pasta de moniato, i després han fet l'únic que saben fer que és buscar agents externs culpables.

Lluny de fer autocrítica s'ha arribat a acusar de corrupte el comitè, en aquella frase popular castellana "fue a hablar de putas, la tacones" (si algú en té algun equivalent en català li agrairia que m'ho fes saber), i és que el govern espanyol ja té prou feines per amagar les seves vergonyes i li hagués anat de perles allotjar els Jocs Olímpics a Madrid com a cortina de fum.

Com era d'esperar estic molt content pel resultat, ja que en la meva humil opinió Tòquio sabrà aprofitar molt millor aquesta oportunitat. Em sap greu pel madrilenys de bé, que d'haver-n'hi, n'hi ha, però Madrid no ha fet gaire per mi des que tinc ús de raó.

1 comentari: