dimecres, 12 de desembre del 2012

Roda de Declaracions - I


Amb tot això del senyor Wert s'ha organitzat un bon sarau. I qui més qui menys hi ha dit la...

Ceba! Tomàquet! Nena, tinc verdura fresca i fruita de bona qualitat, Poma! Pera!...

"Mango, d'on sigui." va dir un polític, presumptament. O potser era l'Iñaki, qui ho va dir. En altre ordre de coses, el PP segueix prenent com certes les difamacions del Mundo i en Pedro...

Jota, ca, ela, ema, ena, o, pe, cu, erra, essa...

Té pebrots, la cosa. En Wert pot anar fent lleis absurdes i que tenen un caire de tornar de ple al franquisme, i en sa vida li caurà un...

Puro o caliquenyo?
No, gràcies, no fumo. Fumar es perjudicial per la salut.
Tens...

"Foc! No, jo no vaig ordenar-ho mai durant la manifestació del 14-N" va dir en Puig. Ara han sortit uns papers que diuen tot el contrari, i el departament d'Interior ho tindrà...

Magra, et vaig dir carn magra; això té massa greix.
Perdona, és que no et vaig sentir...

Be, ce, de, e, efa,...

Gesta. Això és el que ha fet el Messi amb el rècord del 'Torpede' Müller. I encara li queden rècords per superar, quin...

Monstre a la vista! Ai, no calla, que és en Wert amb una llei nova. Cada cop que surt per la tele tinc...

Po, La-la, Dipsy i Tinky-Winky, eren els noms dels Teletubbies. La Po era vermella, la La-la era groga, en Tinky-Winky estava entre blau i lila, el que no hi ha dubte és que en Dipsy era...

Wert. Quants jocs de paraules hem fet a la seva costa, i els que encara ens queden per...

Fe, necessitem fe, i creure en nosaltres mateixos, a veure si algun dia assolim la independència. Així no hauríem de fer tantes...

Retallades, rifles, escopetes. Tinc de tot i molt i a molt bon preu, a les altres botigues ha d'anar amb...

Ull. Diuen que l'impacte d'un projectil li va treure un ull a una senyora durant la manifestació. S'ha d'anar amb...

Compte de Twitter, qui no en té avui dia? Em podeu seguir a @tdd1_blog, no dic res interessant, però mai està de...

Mes de Desembre, s'acosta Nadal, però sembla que el consum no puja. O la gent no té diners o ho està deixant tot per a última...

Hora?
Ara mateix són les 15:42h.
Vols dir? Avui no et veig gaire...

Fi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada