divendres, 11 d’octubre del 2013

Lítil Catalònia, Ep. 1

Un bon dia em van despertar de bon matí, i es presentà a la meva porta un missatger express amb un paquet misteriós. Quan el vaig obrir, vaig trobar que era tot de ninotets dibuixats a l'inrevés i que responien al títol de Lítil Catalònia. M'ho enviaven els meus amics Cortés i Fonollosa, mercaderia perillosa. En una nota adjuta em deien que havien descobert l'autor en un lloc molt específic de Sant Boi, i deien que es tractava d'un home que era la fusió mateixa d'Alícia Sánchez-Camacho, Albert Rivera, Duran i Lleida i Carme Chacón. Em van encarregar que ho pengés al bloc, i així ho he fet. L'anònim autor és tot un visionari, ja que tota la paperassa que ha arribat tracta DEL FUUUUTUUUUUUR.

AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

[I jo de que cony m'estic rient?]



Continuarà...

NOTA: El tebeo aquest es llegeix de dreta a esquerra. La dreta sempre primer, escolti.

1 comentari: