dimecres, 30 d’octubre del 2013

Felicitats a La Competència

El programa de ràdio La Competència de l'emissora RAC1 ha guanyat el Premio Ondas al millor programa de ràdio.

Jo m'hi vaig enganxar un estiu, en què anant en cotxe amb mon pare estava escoltant el programa especial d'estiu "La competència, especial 50 anys". El meu personatge preferit d'aleshores ençà és en Jean Paul Desgrava, i he anat escoltant bastant fidelment el programa, fins i tot més d'un cop m'he baixat algun podcast.

El programa d'humor basat en fets reals compta amb un munt de personatges, de les veus dels Òscars, Òscar Andreu (el moreno, l'altre) i Òscar Dalmau (el ros, el gran-dictat), amb Oriol de Balanzó, Tomàs fuentes i Natza Farré com a guionistes i Victor Ollé en l'apartat tècnic.

Hi ha personatges recurrents, com en Mohamed Jordi, l'Angelines, en Jep Cabestany, en Jean Paul Desgrava o l'avi sense nom.

Personatges temàtics, com en Miquel Cirici en el tema d'estadístiques i enquestes, l'Alejandro Tusset en temes d'espionatge, en Cuautémoc i en Wilson (de Radio Latin Internacional) en temes d'Amèrica Llatina, el Mossèn Papiol en temes religiosos o catòlics

No hi falten traductors ni corresponsals, ja siguin japonesos, xinesos, africans, i entre els que tenen personalitat més definida hi són en Günter Gross per a temes d'Alemanya i en Giorgio Pappardelle per a temes d'Itàlia.

Si voleu descobrir la resta de personatges només heu de sintonitzar RAC1 de 12 a 1, de dilluns a divendres.

font: ARA.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada