dilluns, 29 d’octubre del 2012

No està demostrat que l'estupidesa no es transmeti

Arran de les declaracions de Mariló Montero a "La mañana de La 1", cadena que des de que està el PP al càrrec del govern ha donat força girs inesperats tot i que esperables d'alguna manera (emissió de lluites de braus o "corridas de toros" en horari infantil, el cessament d'Ana Pastor, entre d'altres), en que afirmava que no estava demostrat que en rebre un òrgan d'un assassí la seva ànima seguia residint en l'òrgan, jo em plantejo si està demostrat o no que l'estupidesa no es transmeti.

Mariló Montero a

No solament via transplantaments d'òrgans sinó a través de l'aire, ja posats a creure en conspiracions i teories esotèriques enrevessades. De moment seguiré sense veure canals com Intereconomía, ja no per principis propis sinó per evitar que la seva estupidesa, desconeixement i falta a la veritat se'm transmeti. Per a això ja tinc la vacuna APM? que em permet veure les barbaritats que diuen en petites dosis.

D'una banda em sap greu que sempre siguin els de dretes els que diuen barbaritats d'aquesta mena, per exemple defensar el dret a la vida tan aferrissadament que pel camí defensen i de manera indirecta defensin coses com la violació, la pedofília o una vida indigna. Malgrat eren ells mateixos quan en una altra època tenien fills deficients mentals o físics i els amagaven a casa perquè els veïns i amics no se n'assabentessin. Doble moral i hipocresia. Ells que defensen el matrimoni, però no dubten a visitar senyores de dubtosa moralitat quan la dona no els fa suficient cas. El pitjor en molts casos és que demanen perdó i es disculpen, però són disculpes buides, perquè realment es creuen el que diuen.

D'altra banda, també em sap greu perquè aquest tipus de declaracions serveixen per perpetuar l'estereotip de la dona-florer, que és triada només pel seu físic més que per les seves capacitats/habilitats, com la periodista-wannabe Sara Carbonero, que és on és bàsicament pel seu físic i per la seva parella sentimental.

Per tant, com que no està demostrat que l'estupidesa no es transmeti, tal i com he dit abans, seguiré sense veure Intereconomía, escoltar la COPE o llegir la Razón, entre d'altres.

1 comentari:

  1. Quan la vaig sentir, em pensava que estava escoltant l'argument de la clàssica i mil vegades versionada pel·lícula "Las manos de Orlac", i el de "El cerebro de Donovan", i el de "El hijo de Frankenstein", o de milers de pel·lis sobre el tema...

    ResponElimina