dissabte, 7 de desembre del 2013

Com vam viure el dia de la Constitució (2013) a AeeC!

scaramanga

Dia 6 de desembre, dia de la Pepa: Avui m'he despertat, he planificat una novel·la amb en Muramasa, he dinat cap i pota, he seguit planificant, he jugat al Candy Crush, he vist el Barça, he sopat una poma i a clapar. Fin de la cita.


Muramasa

Jo, per la meva part em vaig posar el despertador del mòbil sobre les 6:30, com un dia normal, em va sonar una mica quan li va donar la gana, com un dia normal, vaig encendre el televisor amb RAC1, com un dia normal i vaig mandrejar fins les 8:30h aproximadament, com un dia normal.

Em vaig llevar sense presses, vaig encendre l'ordinador i vaig estar fent coses fins l'hora d'esmorzar. Vaig esmorzar el que esmorzo habitualment, i vaig escoltar la tertúlia de cal Basté (ahir amb Jofre Llombart) com gairebé cada dia; la meva mare em va demanar que pelés i tallés una carbassa, per fer-ne puré, ja que feia temps que la teniem i no volíem que se'ns fes malbé.

Vaig seguir fent coses, com intentar avançar un capítol d'un fan-fiction per al meu bloc, TDD-1, avançar l'entrada que faig per a un bloc que es diu Anti-Marca.com i que últimament vinc publicant dissabtes, intentar començar a dibuixar extres, també per al meu bloc TDD-1, fins que em van donar les 12, hora en la que havia quedat virtualment amb l'scaramanga per parlar d'un projecte a mig termini que m'agradaria que féssim junts, mentre escoltava música:


(Per als curiosos, és el disc que està sonant a l'habitació de Ms. Tiffany Case a la novel·la Diamonds are Forever de Ian Fleming)

Cap a un quart de dues vaig començar a preparar la part del dinar que la meva mare no havia preparat, pasta amb bolonyesa de tonyina. Vam dinar els meus pares i jo un xic més d'hora que de costum, i per tant vaig a acabar abans. Vaig estar de 14:30h a 17:00h aprox fent cosetes a l'ordinador fins que vaig reprendre la conversa amb l'scaramanga i a les 18:00 aproximadament vaig berenar, com faig habitualment, berenant el que solc prendre habitualment.

Després vaig veure el bàsquet i el futbol, aprofitant la mitja part del bàsquet per sopar, les sobres del dinar, i comentant els dos esdeveniments esportius amb l'scaramanga. Vaig seguir discutint afers d'alt secret amb ell fins que se'm va fer l'hora d'anar a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada